Kas labāks: REHAU, GEALAN vai ALUPLAST?


anons



Uz šo jautājumu var atbildēt ar līdzīgu jautājumu: „Kas labāks: SONY vai PANASONIC?”. Gan viens gan otrs – tie ir tikai zīmoli. Ar profiliem ir tieši tāpat, to būtība no nosaukuma nemainās, gan vienas, gan otras ir mūsdienīgas logu profilu sistēmas, piemēram, GEALAN, no kā pēc tam izgatavo logus. Sākums – tās ir 6-metrīgas baltas profilu stangas, no kurām var izgatavot, gan labus, gan sliktus logus. Tādēļ uzmanība jāpievērš nevis zīmola nosaukumam, piemēram, ALUPLAST vai REHAU, bet gan pašu konstrukciju ražotājam.

Reklāmas jautājums

Nezin kāpēc, logu biznesā pieņemts reklamēt tikai pašas profilu sistēmas, bet nevis gatavo produkciju. Visvairāk izreklamētā produkcija maksā dārgāk, jo ražotāja izmaksas ir palielinājušās. Attiecīgi arī gatavais produkts ir dārgāks, un ne vienmēr kvalitātes dēļ. Tādēļ, pasūtot logus, nav vērts pārāk lielu uzmanību pievērst zīmola atpazīstamībai, labāk pievērst uzmanību logu tehniskajiem raksturojumiem. Pat visdārgāko un publiski visatpazīstamāko profilu viegli var pārvērst nekvalitatīvā logā, un otrādi, no mazpazīstama profila var izgatavot kvalitatīvus logus, kas nemaz neatpaliks no pazīstamajiem zīmoliem.

Augsta cena nav augstas kvalitātes garantija

Gatavās produkcijas gala cena veidojas ne tikai no produkta pašizmaksas, bet arī no kompānijas cenu politikas, kura šo preci pārdod. Droši vien daudzi ir redzējuši raidījumus, kad pircējiem dod degustēt pārtikas produktus bez iepakojuma. Rezultāti, kā likums, ne vienmēr ir tieši proporcionāli cenai, bet bieži vien otrādi – lētākais produkts izrādās pats labākais, bet dārgākais nokļūst gandrīz vai pēdējā vietā. Jūs jau apjautāt līdzību ar logiem. Šādus apgalvojumus kā „jāpērk tikai dārgi logi” vai „ja logi lēti, tātad slikti” – mūsdienīgs pircējs viegli apgāzīs.