„Vai Jūs logus paši ražojiet?”


anons



Viens no visbiežāk uzdotajiem jautājumiem: „Vai logus Jūs paši ražojiet?”. Daudziem patērētājiem izveidojies viedoklis, ka logus jāpasūta tikai pie tiem, kas paši tos izgatavo, bet nevis pie tā saucamajiem „pārpircējiem”. Piedāvājam tikt skaidrībā ar apzīmējumiem.

Ja ar apzīmējumu „ražotājs” viss ir skaidrs, tad kas gan tāds „pārpircējs”?

Acīmredzot, tas, kurš pērk logus pie ražotāja, un pārdod patērētājam jau dārgāk – ar savu uzcenojumu. Skaidrs, ka patērētājs baidās, ka pārmaksās.

Izskatīsim piemēru:

Lielveikals pats neražo pārtikas produktus, bet iepērk no ražotājiem, protams, uzliekot savu uzcenojumu. Ja seko vienkāršai loģikai, lielveikals arī ir „pārpircējs”, tāpēc, ka pārdod preces dārgāk, nekā iepircis. Bet...Vai Jūs kā patērētājs varat  nopirkt preci pie ražotāja par to pašu cenu, ko lielveikals? Protams, nē, tāpēc, ka šo preci nāksies iepirkt vairumā, pie tam ļoti lielos apjomos.

Bet  „Maxima” un „Rimi”? Viņi arī neaudzē dārzeņus uz lauka, bet iepērk no zemniekiem. Un pircēji arī nebrauc pēc dārzeņiem uz laukiem, bet pērk tos veikalā, iepakotus un atvestus tieši līdz mājām.

Un nevienu nemulsina šādi „pārpircēji” un  šāda „pārmaksa”!

Bet kādēļ gan pret logu kompānijām ir cita attieksme?

Tiek pielietots tieši tas pats pārdošanas princips. Ražotājs pārdod logus saviem dīleriem vai izplatītajiem par vairumtirdzniecības cenām, bet pārdod par mazumtirdzniecības cenām, kas bieži vien ir zemākas par paša ražotāja mazumtirdzniecības cenām. Tādēļ nav nekādas nozīmes,vai prece tiek ražota blakus telpā vai atvesta no citas pilsētas.

Izvēlieties preci pēc gala cenas un pēc rekomendācijām, bet nevis pēc mītiem.